City pano

city_vizualizacije.jpg

City pano je registriran kot 3D blagovna znamka, zaščitena pri Uradu RS za intelektualno lastnino. Pano odlikujejo vrhunski design, izredna funkcionalnost in primernost za raznovrstne ambiente.

TAM-TAM oglasi

Datoteke

Radijski oglas 26 sec (.wav / 4,7MB)
Radijski oglas 8 sec (.wav / 1,5MB)

Včasih smo oglaševali z bobni, danes pa...

TAM-TAM je ponudnik zunanjega oglaševanja po Sloveniji, specializiran za trženje prepoznavnih plakatnih panojev velikosti 140 x 200 cm. TAM-TAM je tudi nosilec projekta Plaktivat.

OSEBNA IZKAZNICA:

Naziv:                    TAM-TAM d.o.o.

Naslov:                 Slovenčeva ulica 153, 1000 Ljubljana

Telefon:                01 51 56 596

Telefax:                 01 51 56 597

E-pošta:                info@tam-tam.si

TRR:                      IBAN SI56 3300 0993 2387 741; BIC banke HAABSI22 (ADDIKO BANK d.d.)

Št. reg. vpisa:      1/07272/00

Matična št.:          5385164000

ID za DDV:           SI99323877

DDV zavezanec: DA

Osnovni kapital:  21.098,00 EUR

 

Kje smo?

Logotipi in sorodne vsebine

Datoteke

Logotipi (.zip / 8,8MB)
Navodila za uporabo CGP (.pdf / 75,5kB)
Zapis imena družbe (.pdf / 730,4kB)

Zgodovina

Družba TAM-TAM je ustanovljena leta 1990. Prve plakatne panoje smo postavili leta 1991 na Vrhniki, sledila je Ljubljana leta 1993. S postavitvijo panojev v Ljubljani smo proizvedli tudi prvi tip panojev, takrat imenovani Melita panoji, in sicer v enakem formatu kot današnji City panoji.

melita_horizontal.jpg

Z razvojem dejavnosti je prišla tudi potreba po kvalitetnejših panojih, zato smo leta 1996 v sodelovanju s Quadrat designom in g. Vladimirjem Pezdircem ustvarili novi tip plakatnih panojev, ki ga danes poznamo pod imenom City pano. Projekt je bil nagrajen s prestižno mednarodno nagrado za industrijsko oblikovanje DIDA 99'. Danes predstavlja City pano standard v dejavnosti mestnega plakatiranja, saj skoraj ni večjega kraja v Sloveniji, ki ne premore City panojev. Zaradi vsestranske kvalitete, odličnega minimalističnega designa in enostavno odličnega izgleda ter vsestranskega povpraševanja po tovrstni urbani opremi, se v zadnjem času pojavlja kar precej "ponarejenih" oz kopij City panojev, ki na prvi pogled izgledajo kot pravi. Zaradi avtorskih pravic in ustrezne zaščite (registrirana blagovna znamka pri Uradu RS za intelektualno lastnino) tovrstne pojave sodno preganjamo.

city.jpg

Če so se v devetdesetih letih prvenstveno nameščali plakati formatov B1 in B2 (redko B0), se je s pojavom razvoja tiska danes ustoličil format plakata, ki smo ga poimenovali po panojih - City plakat, dimenzije 140 x 200 cm (enakovredno 2 x B0 ali 4 x B1). Danes prevladujejo City plakati, še vedno se pojavljajo B1 plakati, v manjših krajih pa zasledimo še manjše formate - B2.

Fotogalerija

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.