City pano

city_vizualizacije.jpg

City pano je registriran kot 3D blagovna znamka, zaščitena pri Uradu RS za intelektualno lastnino. Pano odlikujejo vrhunski design, izredna funkcionalnost in primernost za raznovrstne ambiente.

TAM-TAM oglasi

Datoteke

Radijski oglas 26 sec (.wav / 4,7MB)
Radijski oglas 8 sec (.wav / 1,5MB)

Plaktivat GO! Alternative potrošništvu

TAM-TAM v sodelovanju z UMANOTERO,  Slovensko fundacijo za trajnostni razvoj, objavlja sedmi natečaj PLAKTIVAT za oblikovanje mestnega plakata na temo ALTERNATIVE POTROŠNIŠTVU.

Razmislek o našem zadnjem nakupu: smo odgovorni potrošniki? Prekomerno potrošništvo je postalo naš življenjski slog, materialne dobrine naš statusni simbol. Le redko se vprašamo, kje in kako so bile stvari proizvedene, najpogosteje pa kupujemo brezglavo in neetično. Postali smo atomizirana družba, v kateri nakupovanje ne zahteva odnosov s soljudmi, posameznikova oskrba pa je neodvisna od skupnosti, v kateri živi. 

Vsak naš nakup vpliva na življenje ljudi in ostalih živih bitij po vsem svetu ter na stanje planeta. Današnji mednarodni trgovinski sistem spodbuja izkoriščanje ljudi in vodi v vedno večjo neenakost. Znaten delež dobrin, ki jih porabimo, izdelajo ali pridelajo najrevnejši, ki delajo v nečloveških razmerah. V zadnjem poročilu Oxfama* beremo šokantne podatke, da je 1 % najbogatejših bogatejši od ostalega prebivalstva sveta.
 
To zavedanje kliče po prilagoditvi načinov proizvodnje in potrošnje in prihajajoči decembrski čas nebrzdanega potrošništva in obdarovanja je kot nalašč za razmislek o tem, kaj v resnici potrebujemo in česa ne. Kakšno je odgovorno potrošništvo in, kateri so alternativni načini oskrbe, kaj lahko souporabljamo, izmenjujemo, ponovno uporabimo, si izposodimo?
 
*62 people own same as half world – Oxfam: http://bit.ly/1Pl0RS7
 
PREDMET IN CILJ NATEČAJA:
Kampanja je namenjena razmisleku o prekomernem potrošništvu, še posebej v času decembrskih obdarovanj, ter spodbudi k uporabi alternativnih oblik oskrbe z dobrinami. Kreativni izziv sodelujočih se nanaša na to, kako dati alternativni oskrbi pozitivno družbeno podobo. 
 
KDO LAHKO SODELUJE:
Prijava na natečaj je brezplačna. Natečaj je namenjen vsem ustvarjalcem, tako posameznikom kot agencijam, ki želijo soustvarjati svoj življenjski prostor. Z oddajo plakata na natečaj ustvarjalci pristanejo na vsa njegova določila, tako tista, ki so razvidna iz natečaja kot tista, o katerih je mogoče sklepati.
 
NATEČAJNA DOKUMENTACIJA:
Kreativna rešitev mora biti ustvarjena za format TAM-TAM plakatnih mest. Še posebej imejte v mislih, da so mestni plakati zunaj, na ulici, zato ga oblikujte tako, da bo v množici vidnih stimulacij, ki jih srečamo na ulici, vaš plakat opazen, čitljiv in sporočilen. Razmislite, kaj pomeni, da mestne plakate običajno opazimo najprej z razdalje nekaj metrov, približamo se jim kasneje, koliko besedila prenese, kako pritegniti pozornost, itd. 
Prav tako mora upoštevati celostno podobo projekta PLAKTIVAT ter na predviden način vključiti logotipe projekta PLAKTIVAT in partnerja Umanotera (priloge oz. navodila v nadaljevanju). 
Plakat mora vključevati navedbo spletne strani www.umanotera.org/alternative, kjer bodo dostopni primeri alternativ potrošništvu.
  • Tehnična navodila za pripravo datoteke za izdelavo plakata,
  • Komunikacijski brief za oblikovanje plakata,
  • Pravilnik o delu komisije (objavljen bo naknadno).
Vsa dokumentacija je dosegljiva na spletnih straneh: http://tam-tam.si/slo/plaktivat.
 
PRIJAVNA DOKUMENTACIJA:
Oddaja oblikovanih plakatov je hkrati prijava na natečaj in je možna izključno preko spleta v elektronski obliki na naslov: plaktivat@tam-tam.si z naslovom »Natečaj – PLAKTIVAT 7 - naslov ali šifra plakata«. покрывало на кровать
 
Hkrati z datoteko plakata je potrebno priložiti:
  • različico plakata brez avtorskega podpisa (zaradi anonimnosti pri ocenjevanju),
  • naslov oz. šifro plakata,
  • ime in priimek prijavitelja, prijaviteljev - z naslovi in telefonskimi številkami (v primeru, da se na natečaj prijavlja skupina, seznam članov z naslovi …),
  • izjavo o avtorstvu plakata.
Prijavitelj lahko odda tudi več plakatov.
 
OCENJEVALNA KOMISIJA:
  • Gal Erbežnik - Zavod za besede in misli - predsednik ocenjevalne komisije
  • Ana Ivandić - Edition Digital
  • Matija Kocbek - Pristop
  • Miha bevc - bPCS
  • Tine Lugarič - LUNA \ TBWA
  • Gaja Brecelj - Umanotera
  • Tomaž Drozg - TAM-TAM
 
MERILA ZA OCENJEVANJE:
  • tehnična ustreznost (razpisne zahteve),
  • upoštevanje specifike TAM-TAM plakatnih mest,
  • izvirnost,
  • inovativnost,
  • komunikacijska jasnost,
  • pozitivnost sporočila.
Pravilnik o delu komisije je objavljen na spletnih straneh http://tam-tam.si/slo/plaktivat
 
ROKI IN DODATNE INFORMACIJE
Natečaj se začne z objavo razpisa preko elektronske pošte, z objavo na: www.facebook.com/plakatiranje in https://twitter.com/TamTamSLO ter drugih podpornih institucij.
 
Rok za oddajo plakatov je 24. november 2016 do 24:00 ure. Upoštevane bodo vse prijave, ki bodo oddane v predpisanem roku. Dodatne informacije v zvezi z natečajem so dosegljive preko elektronskega naslova plaktivat@tam-tam.si do vključno 18.11. 2016. 
 
NAGRADE:
  • Zmagovalni plakat bo natisnjen in javno objavljen na 500 TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji;
  • prijavljen bo v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival SOF in Bienale vidnih sporočil Slovenije;
  • zmagovalec prejme Plaktivatov MEGAFON in zmagovalno plaketo;
  • vsi prijavitelji prejmejo plaketo o sodelovanju, ki jo podeli organizator Plaktivata, družba TAM-TAM. 
Komisija si pridržuje pravico, da izbere tudi dve ali več zmagovalnih rešitev.
 
Rezultat natečaja bo objavljen v prvi polovici meseca decembra 2016 na www.facebook.com/plakatiranje in https://twitter.com/TamTamSLO.
 

AVTORSKE PRAVICE:
Avtorji in udeleženci natečaja ohranijo na svojih delih moralne avtorske pravice in se strinjajo, da se njihova prijavljena dela lahko uporabijo ob morebitnih predstavitvah projekta PLAKTIVAT (na medmrežju, konferencah, predavanjih, promocijskih dogodkih in gradivih ter drugih objavah v okviru projekta PLAKTIVAT). Avtorji plakatov soglašajo z morebitnimi objavami svojih imen in plakatov v medijih.

Ljubljana, 24. 10. 2016

Zmagovalka 6. Plaktivata je ...

Strokovno žirijo 6. natečaja ‪#‎Plaktivat‬ za oblikovanje mestnega plakata na temo sovražni govor, je s svojim delom najbolj prepričala absolventka arhitekture Ana Kompara.

Natečaj je potekal pod častnim pokroviteljstvom predsednika RS Boruta Pahorja, prejeli pa smo rekordno število prijavljenih del - 111.

Veseli smo, da smo s 6. natečajem spodbudili k razmisleku na temo sovražnega govora – tako pri sodelujočih, kot tudi v širši družbi. V družbi za spremljanje in analizo medijev Kliping d.o.o. so namreč v manj kot mesecu dni po najavi natečaja zabeležili skoraj še enkrat več medijskih objav (667) na temo sovraženega govora, kot v dveh mesecih pred tem (324). Skupaj torej premikamo meje v glavah in stremimo k boljši družbi.

Komisija je pri ocenjevanju sledila sledečim kriterijem:

  • tehnična ustreznost (razpisne zahteve),
  • upoštevanje specifike TAM-TAM plakatnih mest,
  • izvirnost,
  • inovativnost,
  • komunikacijska jasnost,
  • pozitivnost sporočila.

Temo novega natečaja Plaktivat bomo objavili predvidoma meseca maja.

Čestitke in hvala za vsako idejo, ki ste nam jo posredovali!

plaktivat_sovrazni_govor_a.jpg

Znan je zmagovalec 5. Plaktivata!

Peti družbeno-odgovorni projekt Plaktivat se je tokrat odvil v sodelovanju z Mirovnim inštitutom, v središče pa je postavil migrante. Na razpis je prispelo 36 odlično pripravljenih in zasnovanih del. Žirijo je med vsemi prispelimi plakati najbolj prepričal Boris Kralj, art direktor in oblikovalec v agenciji AV studio.

Po besedah žirantov je plakat izstopal zaradi minimalističnega pristopa: »Avtor je podal jasno in razumljivo sporočilo brez odvečnih besed in moralne filozofije. Plakat kliče k akciji, obenem pa širi sporočilo miru. Kot je rekel Antoine de Saint-Exupery: Popolnost ni dosežena takrat, ko ni več kaj dodati, temveč takrat, ko ni več česa odvzeti.« Pri ocenjevanju del so sledili predvsem kriterijem pozitivnosti sporočila, komunikacijske jasnosti, inovativnosti, izvirnosti, upoštevanja specifik plakatnih mest ter tehnične ustreznosti poslanega dela.

Žirija je zasedala pod okriljem veterana oglaševalskega sveta Mitje Petroviča, sestavljali pa so jo Blaž Ritmanič (Formitas), Blaž Vuk (Pristop), Drago Mlakar (Bruketa&Žinić), Gsus Ajax (Ajax studio), Maja Gspan (Cankarjev dom), Miha Grobler (Ekipa2), Neža Kogovšek Šalamon (Mirovni inštitut), Petra Krulc (Grey), Tomaž Drozg (TAM-TAM) in Vital Verlič (Futura DDB).

Na TAM-TAMu bomo še naprej spodbujali k ustvarjanju in razmisleku o družbeno-relevantnih tematikah ter k izražanju mnenja na inovativen način, ki je vsem na očeh: z mestnimi plakati. Nov poziv k pozitivnim premikom v družbi pa pričakujemo v decembru.

zmagovalec.jpg

Zmagovalec 5. natečaja Plaktivat na temo 'MIGRANTI'. Prijavitelj in avtor dela: Boris Kralj. Agencija: AV studio.

Zmagovalka 4. Plaktivata je »Anita«!

Zmagovalec 4. natečaja družbeno-odgovornega projekta Plaktivat, ki je tokrat v središče postavil spletno zasvojenost, je plakat »Anita«. Žirijo sta prepričala tekstopiska Katja Petrin Dornik in oblikovalec Petar Perčić iz agencije LUNA\TBWA.

Z izbrano temo želi Plaktivat v sodelovanju z Društvom LogOut opozoriti starše, da ocenijo vedenje svojih najstniških otrok in v primeru prepoznavanja znakov odvisnosti poiščejo pomoč. Kot je povedal član žirije Drago Mlakar iz agencije Publicis, pri iskanju tokratnega zmagovalca ni bilo težko izbrati finalistov, saj bi vsako od teh del v odsotnosti ostalih zasluženo zmagalo, je bilo pa zato toliko težje izbrati najboljšega med najboljšimi:»Zmagovalno delo na zanimiv način pokaže resnost problema spletne zasvojenosti in predstavi enostavnost njegove rešitve,« je pojasnil sogovorec. O relevanci tematike in projekta priča tudi rekordno število prijavljenih del, saj jih je na natečaj prispelo kar 80.

Ocenjevalno komisijo, ki je imela težko delo, saj je v finalnem žiriranju obravnavala 3 izjemno izenačena dela, so sestavljali: Blaž Ritmanič (Formitas), Blaž Vuk (Pristop), Drago Mlakar (Publicis), Gsus Ajax (Ajax studio), Maja Gspan (Cankarjev dom), Miha Grobler (Luna), Petra Krulc (Grey), Mitja Petrovič, Petra Belina (Društvo Logout), Tomaž Drozg (TAM-TAM) in Vital Verlič (Futura).

TAM-TAM bo kot organizator družbeno-odgovorne akcije Plaktivat zmagovalni plakat prijavil tudi na tekmovalni del Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) in na Bienale vidnih sporočil Slovenije (Brumnov bienale).

Plakat »Anita« bo od petka, 29. maja, predstavljen na TAM-TAM plakatnih mestih po vsej Sloveniji.

plaktivat_4.jpg

Plaktivatov 1. rojstni dan!

Že dobro leto je odkar smo prvič predstavili družbeno-odgovorni projekt Plaktivat. Za nami so trije razpisi na katera smo prejeli več kot 150 rešitev. Pri realizaciji smo sodelovali s tremi organizacijami: Mladinskim svetom Slovenije ('Beg možganov'), Gasilsko zvezo Slovenije ('Bodi gasilec') in UNICEF-om Slovenija ('Nasilje med mladostniki').

V letu 2014 smo na 1.500 TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji predstavili 7 zmagovalnih plakatov, ki so na lep odziv naleteli tako med strokovno kot laično javnostjo. Zmagovalci prvega Plaktivata (sklop 'Cankar - Kosovel – Prešeren') pa so na 23. Slovenskem oglaševalskem festivalu SOF prejeli Veliko nagrado žirije v tekmovalni skupini 'zunanje oglaševanje'.

Vseh sedem plakatov je še vedno v prodaji. Cena za velikost B1 (70 x 100 cm) je 7 EUR + 2 EUR stroški pošiljanja (ali prevzem na sedežu TAM-TAM, Slovenčeva 253, Ljubljana). Naročila sprejemamo na: plaktivat@tam-tam.si.

Vse najboljše Plaktivat!

1_leto.jpg

Zmagovalec 3. Plaktivata

Enajstčlanska komisija je odločila. Zmagovalec tretjega Plaktivata na temo 'Nasilje med mladostniki' je serija plakatov z naslovom 'Če potožiš, ne zatožiš' agencije Yin + Young (avtorji: Domen Husu, Samo Muhič, Borut Haclar, Pavel Nekoranec).

sestavljeni_b1_z_logotom_tt.jpg

Poudarki

  • Obrazložitev žirije

    Obrazložitev žirije

    Zmagovalna kreativna serija plakatov Jokica stokica, Tožibaba in Špeckahla z otroškim žargonom in duhovitimi ilustracijami, na skoraj zabaven način komunicira zelo resno temo. Zato jo bodo mladostniki nedvomno opazili in se z njo poistovetili. Še bolj pomembno je, da sporočilo opogumlja žrtve, da premostijo glavno psihološko oviro, to pa je občutek krivde, ki ga pogosto imajo, če spregovorijo o mobingu. Kreativna rešitev je zato izjemno relevantna, tako zaradi tona komuniciranja, kot tudi zaradi življenjske resnice - insighta iz katerega je inspirirana.

Nakup zmagovalnega plakata "Bodi gasilec"

Tudi zmagovalni plakat drugega Plaktivata "Bodi gasilec" je odslej možno kupiti.

gasilec_web.jpg

Plakat je natisnjen v formatu B1 (70 x 100 cm). Cena plakata znaša 7,00 EUR, poštnina po Sloveniji 2,00 EUR, skupaj 9,00 EUR. Cena vključuje DDV.

Hkrati je na voljo tudi še nekaj plakatov zmagovalcev prvega Plaktivata "Beg možganov". Komplet plakatov zmagovalcev prvega in drugega Plaktivata pa je na voljo po ceni 20,00 EUR + 2,00 EUR poštnine, skupaj 22,00 EUR.

plaktivat_1_zmagovalec.jpg

KAKO NAROČIM PLAKAT?

Pošljite E-naročilo, v katerem navedete število, naslov plačnika ter naslov dostave (če je drugačen od naslova plačnika). Prejem naročila vam bomo potrdili po elektronski pošti.

Po prejemu plačila bomo plakat s pošto poslali na vaš naslov. Ličnemu tulcu, v katerem bodo varno shranjeni zmagovalni plakati, bo priložen tudi račun.

Plačilo se izvede na:

TAM-TAM, Slovenčeva ulica 153, 1000 Ljubljana

TRR SI56 3300 0993 2387 741; BIC banke HAABSI22 (Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.).

Znan je zmagovalec drugega Plaktivata

Pod nagrajen plakat so se podpisali avtorji Domen Husu, Samo Muhič, Jure Ljubeljšek in Marin Bulog iz agencije Yin + Young.

Čestitamo zmagovalcem, vsem sodelujočim pa se zahvaljujemo za sodelovanje v drugem Plaktivatu.

Podrobnosti lahko preberete v priloženem sporočilu za medije.

Ljubljana, 12. junij 2014

Fotogalerija

Datoteke

Sporočilo za medije (.pdf / 111,7kB)

Poudarki

  • Odločitev strokovne žirije

    Odločitev strokovne žirije

    Na drugi Plaktivat, ki smo ga pripravili z Gasilsko zvezo Slovenije in temo Bodi gasilec, smo prejeli 42 kreativnih del. Žirija je tokrat delovala v okrnjeni sestavi, pet članov pa je svoje delo opravilo strokovno in v skladu s pričakovanji organiztorja.

    »Duhovito poigravanje z besedo, s katero se zlahka poveže vsak srednješolec, daje »špricanju« nov pomen. Pravi junaki so torej tisti, ki špricajo po šoli. Sporočilo povedno v jeziku ciljne skupine, uspešno odgovarja izhodiščem v briefu. Zato ima plakat dobre možnosti. da angažira in aktivira mlade.«

Nakup zmagovalnih plakatov prvega Plaktivata

Zaradi izrednega povpraševanja je komplet treh plakatov "Beg možganov" odslej možno tudi kupiti.

Plakati so natisnjeni v formatu B1 (70 x 100 cm).

Cena kompleta treh plakatov znaša 15,00 EUR, poštnina po Sloveniji 2,00 EUR, skupaj 17,00 EUR. Cene vključujejo DDV.

plaktivat_1_zmagovalec.jpg

KAKO NAROČIM PLAKATE?

Pošljite E-naročilo na naslov plaktivat@tam-tam.si, v katerem navedete število kompletov, naslov plačnika ter naslov dostave (če je drugačen od naslova plačnika). Prejem naročila vam bomo potrdili po elektronski pošti.

Po prejemu plačila bomo plakate s pošto poslali na vaš naslov. Ličnemu tulcu, v katerem bodo varno shranjeni zmagovalni plakati, bo priložen tudi račun.

Plačilo se izvede na:

TAM-TAM, Slovenčeva ulica 153, 1000 Ljubljana

TRR SI56 3300 0993 2387 741; BIC banke HAABSI22 (Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.).

Imamo zmagovalca!

Prvi natečaj Plaktivat je zaključen.

Prejeli smo kar 50 odličnih plakatov, strokovna komisija pa je med njimi izbrala zmagovalni sklop treh plakatov "Prešeren - Cankar - Kosovel" agencije Publicis, pod katere so se podpisali Gregor Čeferin (oblikovalec, ilustrator in tekstopisec), Toni Tomašek (kreativni direktor), Miha Bevc (kreativni direktor) in Drago Mlakar (tekstopisec).

Zmagovalne plakate si bo lahko javnost od torka, 28. januarja, ogledovala na plakatnih mestih TAM-TAM po Sloveniji.

Vsem sodelujočim se zahvaljujemo za zavzetost in odziv, ki je presegel pričakovanja. K temu je zagotovo pripomogla zanimiva tematika natečaja »Beg možganov«, ki smo ga zasnovali skupaj z Mladinskim svetom Slovenije.

Že v mesecu marcu bomo objavili temo naslednjega natečaja Plaktivat. Spremljaj nas na Facebook in Twitter.

 

Fotogalerija

Poudarki

  • Odločitev strokovne žirije

    Odločitev strokovne žirije

    Strokovno komisijo so sestavljali Blaž Vuk, Miha Grobler, Mitja Petrovič, Tea Jarc, Tomato Košir in Tomaž Drozg. Med prejetimi 50 kreativnimi zasnovami na razpisano tematiko »beg možganov« se je komisija odločila za sklop treh plakatov, ki so jih zasnovali v agenciji Publicis.

    »Zmagovalna serija treh plakatov je podala izredno premišljen odgovor na nereševanje problematike bega možganov, ob enem pa je v svoji interpretaciji odlično zajela medij plakata. Ker smo Slovenci narod brez kraljev, osvajalcev in generalov (z izjemo Rudolfa Maistra), so uporabljeni literati, Ivan Cankar, France Prešeren in Srečko Kosovel, v očeh vsakega Slovenca nesporne in skoraj edine avtoritete narodne identitete. In tu nas prešine misel, kaj bo s Slovenijo čez eno ali dve generaciji, če bomo izgubili svoje prihodnje velikane. Prav zato je kreativna rešitev agencije Publicis najbolje zajela predmet razpisa«, so svojo odločitev komentirali člani strokovne komisije.

 
 
 
PLAKTIVAT = družbeno odgovorni projekt na 500 plakatnih mestih TAM-TAM po Sloveniji.
 
NAŠA VIZIJA = fuzija dobre družbeno odgovorne ideje, kreativnih presežkov in javnega medija. Spodbujamo pozitivne premike v naših glavah in hkrati opozarjamo na poseben kontekst, učinkovitost ter družbeno vlogo in odgovornost, ki jo lahko zavzema mestni plakat kot izjemno razširjen in hkrati najstarejši medijski format z velikim vplivom na javno mnenje.
 
PLAKTIVAT FAQ 3 = vsako leto bomo najmanj 4 družbeno odgovorne teme izpostavili na 500 plakatnih mestih TAM-TAM po Sloveniji. Teme pripravljamo skupaj z zaupanja vrednimi partnerji, ki svojo misijo opravljajo odgovorno in zavzeto.
 
PLAKTIVAT FAQ 2 = K sodelovanju vabljeni ustvarjalni posamezniki in agencije. Žirija bo zmagovalne kreative izbirala izmed prispelih del po načelu natečaja. Teme natečaja in roki bodo sproti objavljeni. Zmagovalne rešitve bo TAM-TAM prijavil na tekmovalni del Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) in na Bienale vidnih sporočil Slovenije (Brumnov bienale).
 

PLAKTIVAT FAQ 1 = Informiraj se. Podaj svoje mnenje! Bodi odločen. Dregni nas in mi te bomo nazaj. Za začetek z rednim obveščanjem o PLAKTIVATU. Oglasi se na: plaktivat@tam-tam.si.

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.