Znan je zmagovalec 10. Plaktivata

Deseti natečaj Plaktivat, ki ga je družba TAM-TAM pripravila v sodelovanju z zavodom Divja misel, je postregel z novim rekordnim številom prijav in presenetil z zmagovalcem iz tujine.

Na natečaj z naslovom »Pusti knjigi, da te odpelje.« je bilo prijavljeno 229 del. Med 123 prijaviteljem jih je bilo 53 iz Slovenije, 70 pa iz tujine. Rešitve so prispele iz Slovenije, Irana, Turčije, Kitajske, Belgije, Hrvaške, Češke, Nemčije, Finske, Indije, Italije, Portugalske, Romunije, Rusije, Srbije, Ukrajine, Nizozemske, Litve, Šrilanke, Kolumbije, Kanade, Madžarske, Velike Britanije, Indonezije in Združenih držav Amerike.

Prvič je na natečaju za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat zmagalo delo, ki je prispelo iz tujine. Strokovno komisijo je prepričal mestni plakat z naslovom “Deep into the book”, katerega avtor je Ata Mohammadi iz Irana.

“Zmagovalno delo na nevsiljiv in pozitiven način povabi k temi natečaja. Pri tem tako kot tudi dobra knjiga buri domišljijo gledalca oziroma bralca. Ker je aktualnost eden pomembnejših parametrov sodobnega oglaševanja, pa nas prav tako spodbuja, da na svoje obmorske ali gorske poletne počitnice vzamemo vsaj eno dobro knjigo. Ta bo našo glavo osvežila bolj kot globine morja ali veličine gozda.” je o izbiri zmagovalca povedal predsednik žirije Robert Bohinec.

Zmagovalec 10. Plaktivata – foto: Matjaž Tavčar

Zmagovalec je od 29. junija 2018 dalje predstavljen na TAM-TAM plakatnih mestih po vsej Sloveniji, vsa prejeta so objavljena objavljena na naši Facebook strani.

Vsem sodelujočim se zahvaljujemo za sodelovanje, zmagovalcu pa iskreno čestitamo.

Deseti natečaj Plaktivat z družbeno-odgovorno vlogo se je uspešno zaključil. Vodja projekta Tomaž Drozg je ob tem dodal: »Prerasli smo lokalni okvir, pred nami so novi izzivi. Deseti Plaktivat z naslovom Pusti knjigi, da te odpelje, je mednarodno umeščenost le še potrdil, zmagovalni plakat iz Irana pa je pika na i.«

Izbor najboljšega plakata je opravila strokovna komisija v sestavi: Robert Bohinec – Futura DDB, Petja Montanez – Publicis, Gregor Žakelj – VBG, Kristijan Andoljšek – Innovatif, Blaž Kocjančič – Internavti, Tina Popovič – Divja misel in Blaž Gregorin – TAM-TAM.

Zmagovalno delo “Deep into the book.” Avtor: Ata Mohammedi

Vsa prijavljena dela.