• Korak do kulture 2022 – kulturni kažipot po Ljubljani 

    Izšel je kulturni kažipot po Ljubljani, Korak do kulture, ki mimoidoče nagovarja s prednostmi majhnega mesta, kjer nas do kulturne ponudbe nikoli ne loči več kot en sam korak. Usmerjevalni plakatni akciji TAM-TAM, ki jo je v teh dneh moč zaslediti na ljubljanskih ulicah, se je tokrat pridružilo 11 kulturnih ustanov, ki vabijo na sprehod po mestu ter nas popeljejo na koncerte, razstave, literarne večere, počitniška varstva, delavnice – razkošno kulturno ponudbo prestolnice za vse starosti. 

    Preberi več →
  • SOTESKA / Festival odpornosti >> Oglaševanje in podoba mesta

    Oglaševanje v zadnjih desetletjih grobo kolonizira podobo in izkušnjo mesta. Kakšna je njegova vloga pri procesih gentrifikacije in kaj v tem kontekstu pomeni družbeno odgovorno oglaševanje?

    Preberi več →
  • Kiparske intervencije na ljubljanskih ulicah

    KipAktiv je skupina umetnic, kipark Akademije za likovno umetnost in oblikovanje UL, ki so se povezale v želji po promociji kiparstva, krepitvi nivoja kritike, produkcije, naročil in odkupov.

    Preberi več →
  • Dan brez zavržene hrane

    Zavržena hrana je danes eden večjih globalnih izzivov, ki s sabo nosi visoko etično, okoljsko in finančno ceno. Na svetovni ravni se zavrže približno tretjina vse hrane, proizvedene za ljudi, veliko odgovornost pri tem pa nosijo prav domača gospodinjstva. S TAM-TAM smo se že drugo leto pridružili akciji Slovenski dan brez zavržene hrane, ki je nastala na pobudo Lidla Slovenija. Akcija je namenjen ozaveščanju o odgovornostih posameznika ter k spodbujanju varčnejšega ravnanja s hrano v gospodinjstvih.

    Preberi več →
  • UGKR 2022: Kardeljev Pavilion [pH]

    Skupina sedmih študentov Fakultete za dizajn, Žiga Flajnik, Demetra Jarc, Katja Kobal, Eva Šintler, Nina Vidmajer in Pija Velkovrh, s projektom Kardeljev Pavilion v Ulični galeriji TAM-TAM v Kranju predstavlja prenovo trenutno degradirane Kardeljeve ploščadi v Ljubljani.

    Preberi več →
  • Razstava plakatov – ŠKUC 50

    Študentski kulturni center (ŠKUC), ki sodi med vidnejša in pomembnejša središča za predstavitev sodobnega kulturno-umetniškega ustvarjanja v Sloveniji, v letošnjem marcu praznuje petdeset let od začetka svojega delovanja. Osrednji dogodek v počastitev 50. obletnice delovanja ŠKUC-a bo razstava plakatov v koprodukciji inštituta TAM-TAM, ki predstavljajo nekaj pomembnejših dogodkov in mejnikov društva ter so zanimivi po svoji likovno-umetniški zasnovi.

    Preberi več →
  • UGLJ 2022: Iva Suhadolnik Gregorin – Nosimo naš prostor

    Ulične galerije TAM-TAM v Mariboru, Kranju in Ljubljani so neodvisen projekt inštituta TAM-TAM, ki mladim obetavnim umetnikom nudijo prostor za predstavitev najširšemu krogu občinstva, mimoidočim pa nenadejan umetniški utrinek, ki bogati javni prostor.

    Preberi več →
  • Izposodite si prostor za svojo zgodbo

    Ob aktualni številki Marketing Magazina je izšla posebna publikacija z zgodbami, ki jih ustvarjamo na TAM-TAM v sodelovanju z našimi naročniki. Zasnovali sta jo Petja Montanez (oblikovanje) in Barbara Brodnik (besedila). Če ste zamudili svoj izvod, lahko zdaj publikacijo prelistate tudi na spletu.

    Preberi več →
  • Mirko Ilić: Plakatna razstava Strpnost

    Na Kongresnem trgu v Ljubljani se bo 9. marca 2022 ob 17. uri odvilo odprtje mednarodne plakatne razstave Strpnost svetovno priznanega oblikovalca Mirka Ilića. Projekt je nastal v sodelovanju s Fundacijo Brumen in TAM-TAM Inštitutom. Razstavo plakatov, ki vsak v svojem jeziku uprizarjajo besedo »strpnost«, kurirata Mirko Ilić in Radovan Jenko.

    Preberi več →
  • Izbrani najboljši plakati ob 8. marcu, mednarodnem dnevu žensk

    Zaključil se je natečaj za oblikovanje plakata ob 8. marcu, ki so ga v sodelovanju s TAM-TAM inštitutom, razpisali Socialni demokrati. Na natečaj, posvečen pomenu enakosti spolov, se je uvrstilo 84 plakatov.

    Preberi več →
  • Biofilija

    V TAM-TAMovi plakatni galeriji Figovec vam med 1. in 31. marcem v sodelovanju z mednarodno platformo Poster Territory predstavljamo izbor 50 plakatov finalistov mednarodnega grafičnega natečaja »Biophilia«.

    Preberi več →
  • Korak do kulture 2022

    Le naprej, samo še korak in prispeli boste! Čar majhnosti Ljubljane je tudi v tem, da nas, kjerkoli že smo, do kulturne ponudbe nikoli ne loči več kot en sam korak. Kaj vse v teh dneh ponuja prestolnica, smo ponovno zbrali na TAM-TAMovem kulturnem kažipotu »Korak do kulture«. V pomoč na poti do izbranega cilja vam bo tudi spletni zemljevid, ki si ga zlahka prenesete na telefon.

    Preberi več →
  • V procesu digitalne transformacije

    V okviru projekta digitalne transformacije v TAM-TAMu načrtujemo obsežno investicijo v celovit povezan informacijski sistem za podporo operativnemu poslovanju.

    Preberi več →
  • Na ulice je prispel zmagovalni plakat Plaktivatove kategorije Sveža kri

    Sveža kri je kategorija Plaktivatovega natečaja, namenjena predvsem obetavnim študentom in študentkam, ki so se v minuli ediciji natečaja v svojih delih odzvali na temo “Diskriminacija in jaz”.

    Preberi več →
  • Razstava »Diskriminacija in jaz« podaljšana

    Uspešnemu mednarodnemu natečaju Plaktivat, ki je letos potekal pod naslovom »Diskriminacija in jaz«, je v januarju sledila odmevna predstavitev plakatov 10 finalistov v javnem prostoru na 500 TAM-TAMovih plakatnih mestih po Sloveniji. Izbrane plakate najpronicljivejših ustvarjalcev letošnjega natečaja pa si v TAM-TAMovi galeriji Figovec lahko ogledate še vse do konca februarja.

    Preberi več →
  • Doniraj odstotek dohodnine za vizualno kulturo!

    TAM-TAM Inštitut je neprofitni zavod za vizualno kulturo. Namenjen je promociji in spodbujanju ustvarjalnosti na področju plakatne umetnosti.

    Preberi več →
  • Plakatna akcija kot napoved razstave

    Zavod Muzej in galerije mesta Ljubljanje je ob zelo aktualni podnebni razstavi Taljenje v Galeriji Jakopič, pripravil plakatno akcijo pred Šestico v Ljubljani.

    Preberi več →
  • The winner of the ‘Fresh Blood’ category has been selected

    92 posters have been entered in the current ‘Fresh Blood’ category of the Plaktivat competition, which is intended for students of both genders. The panel was most convinced by the submission titled ‘Online Discrimination’ designed by Junjun Fan from China.

    Preberi več →
  • Znan je zmagovalec kategorije »Sveža kri«

    V kategorijo Sveža kri, ki jo Plaktivat namenja predvsem študentkam in študentom, se je tokrat uvrstilo 92 plakatov (izmed 323). Žirijo pa je najbolj prepričalo delo Online discrimination, ki ga je zasnoval Junjun Fan s Kitajske.

    Preberi več →
  • Razpisan je natečaj za oblikovanje plakata ob 8. marcu

    Socialni demokrati v sodelovanju s TAM-TAM Inštitutom objavljajo natečaj za oblikovanje plakata ob 8. marcu, mednarodnemu dnevu žensk. Zmagovalna rešitev bo nagrajena s 1000,00 EUR in javno predstavljena na 100 TAM-TAMovih plakatnih mestih po Sloveniji.

    Preberi več →