Edinstvena akcija združila Instagram in mestni plakat

Foto: Asiana Jurca Avci

Citroënova kampanja Edinstveni je s pomočjo QR kode povezala zunanje oglaševanje in Instagram profil.

 

Foto: Asiana Jurca Avci

Foto: Asiana Jurca Avci

Foto: Asiana Jurca Avci

Naročnik: C Automobil Import d.o.o.
Kreativna agencija: Formitas Creative
Medijska agencija: Pristop Media
Oblikovanje plakatov: Blaž Ritmanič in Tadej Abram
Fotografija: Studio Bomba

Foto: Asiana Jurca Avci

OPIS:
Citroënov projekt “Edinstveni”
Edinstveni je postal družbeni projekt na poletnem sestanku, na katerem se je v sodelovanju Citroëna in oglaševalske agencije Formitas Creative razvila debata o družbi in sprejemanju drugačnega.
Strinjali smo se, da se hitro, zavedno ali nezavedno, ujamemo v ocenjevanje drugačnega, če nekaj ali nekdo izstopa iz (namišljenega) pričakovanega povprečja. Zato smo se odločili, da jim namenimo prostor, kjer lahko s svojo podobo obarvajo ulice in povejo svojo zgodbo v kratki predstavitvi na družbenih omrežjih. Ravno zaradi svoje edinstvenosti naredijo naš dan bolj zanimiv. (Formitas Group)

Foto: Asiana Jurca Avci