Kako so iz oglasov nastale nosilne košarice za oglaševane izdelke?

Ste se kdaj spraševali, kaj se zgodi z obcestnimi plakati, ko se vaša kampanja zaključi? Plakati letošnje Mercatorjeve kampanje »To so naše police« so na pobudo TAM-TAM v sodelovanju z različnimi partnerji s septembrom zaživeli kot reciklirane nosilne košarice.

Ena od Mercatorjevih pomembnejših trajnostnih aktivnosti je, slovenskim kmetom zagotavljati odkup kakovostnih domačih izdelkov. Tako podpirajo slovensko kmetijstvo in s kratkimi dostavnimi potmi zmanjšujejo svoj ogljični odtis.

Kako so iz oglasov nastale nosilne košarice za oglaševane izdelke?

V prvi polovici leta so v agenciji Herman & partnerji za Mercator zasnovali kampanjo »To so naše police«, namenjeno promociji znamke slovenskih izdelkov Radi imamo domače. Ker je velik del kampanje predstavljalo tudi zunanje oglaševanje, je v TAM-TAM nastala ideja. Namesto da bi plakate po koncu kampanje zavrgli, smo jim dali novo življenje – nastale so reciklirane nosilne košarice za izdelke Radi imamo domače.

Plod sodelovanje vseh udeležencev oglaševalskega trikotnika

Da je 3.000 recikliranih nosilnih košaric danes na policah izbranih Mercatorjevih trgovin, je zaslužnih več partnerjev – naročnik Mercator, mediji (Europlakat in TAM-TAM), agencija ter Inštitut za celulozo in papir.

Damjan Koren, TAM-TAM:  »Kot iniciator recikliranja odpadnega plakatnega papirja Mercatorjeve kampanje v novo, uporabno življenje materiala smo prevzeli dogovore z Inštitutom za celulozo in papir ter izpeljali celotno logistiko. Marsikaj koristnega smo se iz projekta naučili in verjamem, da bomo s podobnimi iniciativami nadaljevali tudi v prihodnje.«