Tokrat smo razmišljali izven okvirjev in v sodelovanju z Vodno mesto Atlantis namesto klasičnega mestnega plakata pripravili posebno postavitev.
Pri snovanju oglasne kampanje za Vodno mesto Atlantis nas je vodila misel Vse v modro in nastala je prava globoka modrina v središču Ljubljane.
V želji po izpostavitvi vode in igrivega veselja ob njej in v njej smo želeli gledalca povabiti v globino tega dogajanja. V modrino, ki po psihološki naravi barve vabi in vleče vase. Pomirja in navdušuje.
Veliko modrega, v vseh njenih sproščujočih odtenkih, od globoke močne do turkizno modre. Poigrali smo se z številnimi odtenki, jih skombinirali in nadgradili z osvetlitvijo, ki da postavitvi dodaten in poseben čar.
Mimoidočim čez dan ponuja igrive motive, kot so tobogani, bazeni in delfini. Ponoči pa plakat prevzame romantično vzdušje, namenjeno vsem tistim, ki si želijo sprostitve.
Naročnik: Vodno mesto Atlantis
Izvedba: TAM-TAM mestni plakati