Mestna 5ka // 27.-31. 1.

Petek je vedno razlog za veselje! Ne le, da je vikend tik pred vrati, petek je tudi dan, ko z vami delimo TOP 5 plakatov preteklega tedna.

Avdicija RŠ
Naročnik: Radio Študent
Oblikovanje: Jon Napotnik

Pridruži se Radiu Študent! Iščemo nove sodelavke in sodelavce za napovedovanje, tonsko-tehnično službo, lektorsko službo in avdiovizualno sekcijo. Radio Študent je najstarejši nenehno delujoči študentski in skupnostni radio v Evropi in hkrati ena največjih evropskih urbanih nekomercialnih radijskih postaj ter neprofitna civilnodružbena in kulturno-izobraževalna organizacija. Zavod Radio Študent že vrsto let usposablja radijce in radijke, ki so kot strokovni in izkušeni sodelavci prepoznani tudi v širšem medijskem prostoru na različnih radijskih in televizijskih postajah ter na področju avdiovizualne produkcije. Bodočim izvedbenikom in izvedbenicam ponujamo kakovostno izobraževanje na področju radijskega govora, tonske tehnike, lektoriranja in video produkcije ter možnost sodelovanja in povezovanja z novinarji in novinarkami, s katerimi soustvarjajo dnevni program. Rok za prijavo na avdicijo izvedbenih služb je 14. februar 2025.

_ _ _

Naročnik: Zavarovalnica Triglav, d.d.
Agencija medijska/kreativna: SHIFT in Media Publikum
Avtor kreative: Idejni avtor kreative: Andraž Grulja (SHIFT), avtor ilustracij: Jernej Kovač Myint, avtor fotografije: Jani Ugrin
Copy: Eva Gradišnik (SHIFT)

Imate doma nadobudneža, ki rad ustvarja? Vabimo vas, da ga prijavite na naš natečaj, na katerem lahko pokaže svojo kreativnost. Nariše naj pokal za zmagovalca finala svetovnega pokala FIS v smučarskih skokih v Planici, ki bo potekal med 27. 3. 2025 in 30. 3. 2025.

_ _ _

Shona Illingworth: Topologije zračnega prostora, razstava
Naročnik: Cukrarna
Oblikovanje: Ajdin Bašić

Shona Illingworth je dansko-škotska umetnica, ki živi v Londonu. V svojem delu, ki nastaja na podlagi dolgoletnega preučevanja spomina, kulturnega izbrisa in predstav o prihodnosti, se ukvarja z uničujočimi učinki vse hitrejšega vojaškega, industrijskega in korporativnega preoblikovanja zračnega prostora in vesolja, z degradacijo okolja in s posledicami vsega tega za človekove pravice.

_ _ _

Vsebina: 33. Dnevi komedije
Naročnik: SLG Celje
Oblikovanje (avtor): STUDIO LJUDJE
Foto (avtor): Peter Giodani

Dnevi komedije so postali zaščitni znak mesta Celja. Prvič so potekali v SLG Celje od 14. februarja do 6. marca 1992. Idejni oče festivala je zdaj že upokojeni dramski igralec SLG Celje, Marjan Bačko. Nekoč je ob kavi navrgel idejo, da bi bilo dobro v Celje pripeljati še druga gledališča, ki gojijo komedijo. Idejo sta takoj podprla takratni upravnik Borut Alujevič in takratni umetniški vodja Blaž Lukan. Rodil se je festival Dnevi komedije, ki je iz festivala lokalnega značaja prerasel v pomemben slovenski gledališki dogodek, ki vsako leto v Celje pripelje vrhunske gledališke ustvarjalce institucionalnih in neinstitucionalnih gledališč iz vse Slovenije. Dnevi komedije so največji tovrstni dogodek v celjski regiji in edini festival v slovenskem gledališkem prostoru, ki ponuja pregled najboljših gledaliških komedij preteklega koledarskega leta.

_ _ _

Naročnik: Zavod En–Knap
Vsebina: Rosišče
Oblikovanje: Dorijan Šiško, Liara T’Soni / Farah Sara Kurnik

Rosišče se vrača v sodelovanju z En-Knap. Kolektiv Nimaš Izbire v koprodukciji z Zavodom En–Knap naznanjamo povratek serijalke Rosišče, niz intimnih dogodkov, posvečenih poslušanju raziskujočih zvokov ambientalne, eksperimentalne in drugih vrst nekonvencionalne elektronske glasbe izpod prstov tako domačih kakor mednarodnih imen ter v spremstvu atmosferičnih vizualnih posegov rezidenčnih umetnikov in diskurzov o njihovih ustvarjalnih praksah v formi pogovorov z umetniki. V preteklih letih smo predstavili raznolik nabor nastopajočih v sodelovanju s Projektom Atol v prostorih osmo/ze, sedaj pa nas pot vodi dalje v Španski borci – Center kulture v Mostah, kjer s podporo Zavoda En–Knap stopnjujemo kondenziranje v večji koncentraciji kod kadarkoli doslej.

En–Knap razvija sodobni ples na odru, v filmu in virtualni resničnosti, nenazadnje v javnem prostoru. Polje plesa širi onkraj medija, obenem onkraj koreografije in telesa plesa, oboje v kontekstu, na presečišču z drugimi praksami in disciplinami. Kakšna je ne-plesna ali post-plesna, “družbena” koreografija na odru, onkraj medija, nenazadnje v javnem prostoru? Kako naj se “zastavi telo”, ko v žarišču ni gibanje, temveč ambient z glasbo, vizualijami ali diskurzom? To je presečišče z Rosiščem, ki raziskuje ne-plesne ali post-plesne dogodek onkraj kluba in rejva — potopljeni: zgolj za trenutek odmaknjeni od zunanjega sveta, gledamo glasbo, poslušamo podobe, utelešamo dogodek, sestavljamo bitje večje od nas samih.