Med TOP 5 plakati tedna že najdemo nekaj prazničnega navdiha in tudi obilico namigov za preživljanje veselega decembra. Za opomnik, da december žal ni vesel za vse, pa je tokrat s pomembnim sporočilom poskrbelo Društvo za nenasilno komunikacijo.
Naročnik: Društvo ŠKUC
Vsebina: 39. Festival LGBT filma
Oblikovanje: Hand Bag, Boštjan Lisec
Med 9. in 17. decembrom bo potekala že devetintrideseta izdaja Festivala LGBT filma. Pomembna tema letošnje izdaje so do nedavnega le redko prikazana življenja hendikepiranih LGBT+ oseb, ne spregleda niti malokdaj obravnavane teme kvirovskih otrok, postreže pa tudi z najnovejšimi kvirovskimi art filmi.
Naročnik: Kino Šiška
Vsebina: Prednovoletna zabava Ale v Pale x Kino Šiška x Mladina
Oblikovanje/ilustracija: Žiga Sever
Na tradicionalni prednovoletni zabavi Kina Šiška bodo praznično vzdušje pričarali skupaj s festivalom Ale v Pale iz daljne Ajdovščine, afterparty pa bo organizirala Mladina. Nora zasedba vrhunskih slovenskih glasbenikov bo oder zavzela ob spremljavi odpiljenih Smrdel Brothers Collective.
Naročnik: Javni zavod Ljubljanski grad
Vsebina: Grajski december
Oblikovanje: zasnova Damjana Sušnik, ilustracija Mateja Gornik
Najlepši pogled na praznično okrašeno prestolnico se ponuja z vrha mesta. Ljubljanskemu gradu, odetemu v decembrske barve, praznični utrip dajejo raznovrstni dogodki, jaslice, božična sveta maša ter grajski praznični sejem na dvorišču, ki vabi s skrbno izbrano ponudbo pijač, toplih napitkov ter kulinaričnih dobrot in Friderikovo praznično linijo izdelkov iz Grajske trgovine.
En grad. Mnogo prazničnega vzdušja.
Naročnik: GUSTAV FILM d.o.o.
Vsebina: Film Kaj pa Ester?
Oblikovanje: STUDIO VK d.o.o. (Jernej Kokelj)
Foto: TEMPORAMA
Kaj pa Ester? je slovenski celovečerni igrani film, v katerem nastopajo Katja Predan, Bojan Cvjetićanin, Diana Kolenc, Miha Hočevar in drugi. Žanrsko gre za komedijo/romantični film, ki pravi: »Nič ni za vedno. Razen ljubezen. In srednja šola.«
Naročnik: Društvo za nenasilno komunikacijo
Vsebina: Osveščanje o nasilju nad ženskami in nasilju v družini
Oblikovanje: ZOO agencija, Zagreb, HR (za mednarodni projekt Riskfree)
Kampanja pod sloganom Ko ne poslušamo, ženske izginejo spodbuja, da poslušamo, ukrepamo in ustavimo nasilje nad ženskami in nasilje v družini. Svojo izkušnjo nasilja lahko zaupate Društvu za nenasilno komunikacijo, hkrati pa lahko nanje naslovite tudi morebitna vprašanja.