Pregled Top 5 mestnih plakatov preteklega tedna je nazaj! V tokratnem izboru se prepletajo film, glasba, skrb za duševno in telesno zdravje ter začimbe, ki naj zamenjajo pekoče besede.
- Naročnik: Kino Šiška
- Vsebina: Plakat za koncerta Mononeon in King Krule
- Oblikovanje: Matjaž Komel
MonoNeon, z grammyjem nagrajeni glasbeni genij, ki je ustaljene ideje igranja basa postavil na glavo, bo prvič nastopil v Sloveniji, in sicer 30. oktobra v Kino Šiški. King Krule, eden najbolj inovativnih in vznemirljivih glasbenikov svoje generacije, pa se po zmagovitem razprodanem koncertu leta 2018 vrača v Šiško 31. oktobra s čisto novim albumom.
_ _ _
- Naročnik: Kotányi d.o.o.
- Vsebina: Kampanja »Naj peče hrane, ne jezik«
- Oblikovanje/avtor: Agencija bold.group
S kampanjo Kotányi opozarja na medvrstniško verbalno nasilje in svetuje, da raje kot besede, začinimo hrano. Kreativa vabi tudi na spletno mesto pekočemetra, kjer lahko preizkusite, kako dobro prenašate pekoče besede in najdete recepte za jedi, ki jeziku teknejo bolj kot izrazi jeze.
_ _ _
- Naročnik in idejni vodja kampanje: Mestna občina Ljubljana
- Vsebina: Mesec duševnega zdravja
- Avtor (kreativna in vizualna zasnova): Vida Igličar in Nika Arsovski
Namen kampanje Tudi junakinje in junaki včasih poiščejo pomoč je ozaveščanje o duševnem zdravju, z njo pa želijo doseči predvsem mlade.
_ _ _
Celovečerni film Pero v režiji Damjana Kozoleta je biografski portret pokojnega igralca Petra Musevskega. Zasnovan je kot poklop življenju, karieri in strahovom tega velikega slovenskega igralca.
_ _ _
V letošnji kampanji v sklopu rožnatega oktobra je v ospredju pomen prijateljstva. S pomembnim sporočilom tako nagovarja ženske, da redno opravljajo samopregled dojk in samopregled priporočijo tudi svojim prijateljicam.