Mestna 5ka // Posebni projekti 2024

Tokratna Mestna 5KA je posvečena našim najbolj drznim in kreativnim trenutkom preteklega leta.  Skupaj z naročniki smo oblikovali kampanje, ki niso bili samo plakati, temveč doživetja, ki so presegla mestne ulice in pustile pečat.

Atlantis tobogan
Naročnik: Vodno mesto Atlantis
Kreativa: TAM-TAM d.o.o.

Pri snovanju oglasne kampanje za Vodno mesto Atlantis nas je vodila misel Vse v modro in nastala je prava globoka modrina v središču Ljubljane. Veliko modrega, v vseh njenih sproščujočih odtenkih, od globoke močne do turkizno modre. Poigrali smo se z številnimi odtenki, jih skombinirali in nadgradili z osvetlitvijo, ki je dala postavitvi dodaten in poseben čar. Mimoidočim je čez dan ponujala igrive motive, kot so tobogani, bazeni in delfini. Ponoči pa je plakat prevzelo romantično vzdušje, namenjeno vsem tistim, ki si želijo sprostitve.

_ _ _

Novoletne neobljube
Predstavniki naročnika: Naima Abadžić, Boris Loman
Agencija: DROM agency
Kreativna direktorica: Milena Jakovljević
Kreativni direktor za vizualne zasnove: Marko Klemen
Oblikovalec: Marko Klemen
Vodja projekta: Blažka Klarić
Partner: TAM-TAM

Zakaj bi pisali dolge sezname stvari, ki jih moramo doseči? Zakaj bi morali zastaviti življenjsko prelomne cilje? Popolnoma v redu je, če se odločimo, da ne bomo tekmovali z drugimi in zaživimo brez pritiska, avtentično in v svojem tempu. V mesecu, zasičenem s sporočili o velikih dosežkih, neizogibnih tradicijah in popolnih praznikih, je Cockta zato obrnila hrbet ustaljenim normam in ljudi spodbudila, naj sami odločijo, iz česa bo njihovo leto 2025. Glede na število napisanih in deljenih neobljub, bi lahko rekli, da je Cocktina misija uspela. Vseeno pa dodajamo še prijazen opomnik za vas, ki to berete – sami odločate, iz česa bo vaše leto 2025. Srečno!

_ _ _

Cedevita
Predstavniki naročnika: Svetlana Babić, Ivana Bilić
Agencija: DROM agency
Kreativni direktor za vizualne zasnove: Marko Klemen
Kreativna direktorica: Julija Somrak
Strateški vodja: Marko Klemen
Ilustratorka in oblikovalka: Sara Sešlar Naraks
Vodja projekta: Martina Lujić
Asistentka na projektu: Blažka Klarić
Partner: TAM-TAM

DROM agency je za Cedevitino praznično kampanjo ljubljanske ulice preobrazil v umetniško delavnico na prostem. Oglasni plakati, ki so jih zasnovali, so bili namreč opremljeni z darilnim papirjem, ki so ga mimoidoči lahko vzeli s seboj.

_ _ _

Telemach kokice
Naročnik: Telemach
Kreativna agencija: Fried
Kreativni direktor: Josip Modli
Umetniški direktor: Dejan Simić
Tekstopisec: Milica Đurić
Produkcijska hiša: Fried
Medijska agencija: Direct Media

Telemachov EON Video klub, največja knjižnica pretočnih vsebin v Sloveniji, ki je brez doplačila na voljo vsem uporabnikom platforme EON, je dobil novo podobo. Zdaj zagotavlja še bolj intuitivno, posamezniku prilagojeno uporabo ter še lažji dostop do vrhunskih vsebin kjerkoli in kadarkoli.

_ _ _

Mcdonalds barvice
Naročnik: McDonalds Slovenija
Agencija Futura DDB
Kreativna ideja: TAM-TAM
Izdelava recikliranega papirja: ICP
Izdelava barvic: NewPen d.o.o.

Iz starih reklamnih plakatov smo naredili nove barvice in škatlice.

_ _ _

Moja Ljubljana, moja misija
Naročnik: Mestna občina Ljubljana
Agencija: Pristop
Foto: Jakob Ješelnik

Misija 100 podnebno nevtralnih in pametnih mest do leta 2030 naslavlja spopadanje s podnebnimi spremembami in prizadevanja mest, da se razogljičijo v čim krajšem roku. V Misijo je vključenih 112 mest (100 iz EU in 12 iz nečlanic v Evropi), ki so v dosedanjih prizadevanjih pokazala svoj trajnostni razvoj in izkazala interes doseganja izjemno ambicioznih okoljskih in podnebnih ciljev. Vključena mesta delujejo kot eksperimentalna in inovacijska središča, ki bodo drugim evropskim mestom kazala pot za doseganje podnebne nevtralnosti, pri tem pa so deležna podpore in svetovanja, prednosti pri črpanju evropskih sredstev, sodelovanja v inovacijskih aktivnostih ter pilotnih in demonstracijskih projektih, možnosti povezovanja, izmenjave dobrih praks in visoke prepoznavnosti.