Mestna petka // 15.-19. 4.

Petek je čas za Mestno 5ko in izbor mestnih plakatov, ki so v preteklem tednu ujeli našo pozornost.

Naročnik: Društvo za sodobni ples Slovenije
Vsebina: Mednarodni dan plesa
Oblikovanje: Mina Fina

Ob mednarodnem dnevu plesa, 29. aprila 2024, se bo na Kongresnem trgu od 10.00 do 18.00 izvedel dogodek 20 metrov v dolžino, 9 metrov v širino in 4 metre v višino. Naslov projekta izhaja iz dimenzij montažnega studia namenjenega sodobnemu plesu, ki ga je Društvo za sodobni ples Slovenije izgubil skupaj z javnim zavodom Center sodobnih plesnih umetnosti, ki je bil ukinjen, še preden bi lahko zaživel. Ob mednarodnem dnevu plesa bodo izgubljeni studio obudili iz sanj in ga napolnili s sanjami.

_ _ _

Naročnik: Plesni studio Novo Mesto
Vsebina: Wine Night Only/ plesna predstava z Domnom Valičem
Oblikovanje: Tjaša Žibert
Foto: Nikola Janušić

Skupaj z Domnom Valičem bomo odkrivali različne arome, občutke in gibe. Mu morda celo pomagali pri končni odločitvi in na koncu večera izbrali tisto pravo … ali pa tudi ne. Plesna predstava z vinsko spremljavo.

_ _ _

Naročnik: ART Partner CZ s.r.o.
Vsebina: Anyme Sympho-Show
Oblikovanje: Andrew Novatorov

Orkester 38 SAMURAI bo v okviru evropske turneje 2024 v Cankarjev dom pripeljal neverjetno vizualizirano predstavo «Anime Sympho-Show». Od klasičnih mojstrovin Hayao Miyazaki do mističnih likov Tetsura Araki… Več kot 20 zvočnih posnetkov iz najbolj znanih anime-serij bo zapolnilo kulturni prostor večera.

_ _ _

Naročnik: Cankarjev dom, SNG Opera in balet Ljubljana
Vsebina: 2. Mednarodni baletni festival Baletne noči
Oblikovanje: Maja Gspan Vavpetič

Po lanskem izjemno uspešnem in odmevnem prvem mednarodnem plesnem festivalu Baletne noči, ki sta ga ustanovila SNG Opera in balet Ljubljana in Cankarjev dom, se letos festival nadgrajuje v še ambicioznejšem konceptu. Vrhunske mednarodne in slovenske baletne in sodobnoklasične baletne produkcije, vpete v štiridnevno festivalsko dogajanje, pospremljeno z bogatim spremljevalnim programom, bodo v zgodnjem junijskem terminu predstavile svojo bogato in raznovrstno ustvarjalno moč.

_ _ _

Naročnik: Lidl Slovenija
Vsebina: Zbudi svojo hranozavest
Agencija kreativna/medijska: Taktik
Avtor fotografije: Klemen Razinger

V Lidlu Slovenija so skovali novo besedo – hranozavest, ki poudarja pomen ozaveščenega odnosa do hrane za manj zavržkov in uravnotežen življenjski slog. Obenem je na plakatnih mestih TAM-TAM po vsej Sloveniji zaživela kampanja Zbudi svojo hranozavest, pri kateri so sodelovali mladi modni oblikovalci, ki so oblikovali serijo trajnostnih kuharskih predpasnikov, in ambasadorji Lidla Slovenija.