Mestna petka // 20.-24. 5.

V tem tednu so nas izbrane kreative na mestnih plakatih opominjale, da je maj mesec čebel, pa tudi prostovoljstva. Našo pozornost pa so pritegnili še parašportniki, tretja edicija Ljubljana Art Weekenda in razstava Dolgčas – raziskovanje vsakdanjega, odkrivanje običajnega.

Naročnik: Kino Šiška
Vsebina: 8. obletnica Galerije DobraVaga
Oblikovanje/ilustracija: Matjaž Komel

Osmo obletnico galerije DobraVaga bodo v Kinu Šiška obeležili s skupinsko razstavo z naslovom Dolgčas – raziskovanje vsakdanjega, odkrivanje običajnega. Pod tem naslovom se bomo spraševali o dolgčasu kot stanju neugodja, nezadovoljstva, osamljenosti zaradi pomanjkanja primernega dela in obenem občutku, ki nam nudi priložnost, da preizkusimo nove stvari, ki jih v hitrem tempu vsakdanjega življenja pogosto zanemarjamo. Razstava bo prikazala raznolike poglede avtoric in avtorjev na izbrano temo, tako v vizualnem kot konceptualnem smislu.

_ _ _

Naročnik: Mestna občina Ljubljana
Vsebina: Maj, mesec čebel
Oblikovanje: Trampolin Studio

V Ljubljani je cel mesec maj mesec čebel. 20. maja namreč praznujemo svetovni dan čebel, ki so ga Združeni narodi razglasili na pobudo Slovenije. Svetovni dan čebel so tudi letos proslavili s številnimi aktivnostmi v središču mesta ter na drugih lokacijah v Ljubljani, kjer so meščane in meščanke ter najmlajše osveščali o pomenu čebel, opraševalcev in medovitih rastlin ter promovirali urbano čebelarjenje, aktivnosti in izdelke iz medu.

_ _ _

Naročnik: RAVNIKAR
Vsebina: LJUBLJANA ART WEEKEND
Oblikovanje: Rok Mar, artwork Primož Zorko

Že tretje leto zapored muzeji, galerije, projektni prostori in druge umetniške pobude sodelujejo v štiridnevnem programu razstav in dogodkov, ki združuje širok nabor umetnikov, kuratorjev in umetniških strokovnjakov. Ljubljana Art Weekend, ki je brezplačen in za obiskovalce odprt vsak dan med podaljšanim koncem tedna, od petka, 24., do nedelje, 26. maja, med 12.00 in 18.00, vabi k raziskovanju naše partnerske mreže ter odkrivanju vrhunskih in raznovrstnih prizorišč sodobne umetnosti v našem mestu.

_ _ _

Naročnik: Lidl Slovenija
Vsebina: Kampanja “V športu mi ni para”
Agencija kreativna: Yin+Young
Agencija medijska: OMD
Avtor fotografije: Klemen Razinger

V Lidlu Slovenija že vse od leta 2016 z velikim spoštovanjem in občudovanjem podpirajo šport invalidov in slovenske športnike. Kampanja navdihuje in z vrlinami parašportnikov aktualizira enakovrednost športov oziroma športnikov ter slavi edinstvenost vsakega posameznika. Izpostavlja namreč odlike parašportnikov, ki so pravzaprav skupne vsem športnikom, kot take pa so nam lahko v navdih.

_ _ _

Naročnik: Slovenska filantropija, Združenje za promocijo prostovoljstva
Vsebina: Veseli dan prostovoljstva v okviru Nacionalnega tedna prostovoljstva
Oblikovanje: Alma Balo Topalović

NACIONALNI TEDEN PROSTOVOLJSTVA poteka vsako leto meseca maja po vsej državi, njegov namen pa je praznovanje prostovoljstva in zahvala prostovoljcem za njihovo udejstvovanje. Prostovoljske organizacije preko različnih dogodkov javnosti predstavljajo svoje aktivnosti in obiskovalce vabijo v svoje vrste.