Nadgradnja kampanje s pasjimi priboljški

Sredi junija so v Zavarovalnici Triglav lansirali hudomušno oglaševalsko akcijo za zavarovanje malih živali na naših plakatnih mestih, ki smo jih obogatili s pasjimi priboljški.

foto: Asiana Jurca Avci

Raziskava je pokazala, da imajo lastniki oziroma imetniki hišnih ljubljenčkov do njih poseben odnos: ciljna skupina namreč hišnega ljubljenčka obravnava kot enakopravnega člana družine, kar je bil temelj za sporočilo v oglasih, ki pokažejo, da tako kot hišni ljubljenčki ne morejo brez lastnika, tudi lastniki ne more brez njih. Krovni slogan akcije se zato glasi »Ker ne moreta drug brez drugega«. Da pa ne bi ostali le pri oglasih, ki so namenjeni lastnikom malih živali, lahko imajo nekaj od kampanije tudi kužki. Tisti, ki gredo na sprehod mimo TAM-TAM mestnih plakatov v Ljubljani, Kranju, Novem mestu, Mariboru in Kopru, so deležni pasjega priboljška, narejenega v pasji pekarni Hov-Hov, ki so na voljo v podajalnikih ob plakatih.

foto: Tadej Kreft

foto: Asiana Jurca Avci

Naročnik: Zavarovalnica Triglav
Kreativna agencija: AV STUDIO
Medijska agencija: MEDIA PUBLIKUM
Medij in idejna izvedba: TAM-TAM mestni plakati