Na TAM-TAMu smo vedno pripravljeni na nove in predvsem nekonvencionalne izvedbe oglaševanja na prostem.
Na TAM-TAMu smo vedno pripravljeni na nove in predvsem nekonvencionalne izvedbe oglaševanja na prostem. Na ta način želimo svojim naročnikom omogočiti še boljšo vidnost in prepoznavnost.
Tako smo za Gospodarsko razstavišče izpeljali oglasno akcijo, ki na inovativen način opozarja na ‘Sejem pohištva’, ki poteka med 9. in 14. novembrom v Ljubljani.
Ker celostna podoba sejma temelji na ‘novem vetru’ smo tiskanim vetrnicam na plakatih, dodali še prave, nameščene na posameznih CITY plakatnih panojih v Ljubljani. Na tak način smo mimoidoče na nevsiljiv način opozorili na sam dogodek, poleg tega pa tudi urbanemu prostoru vdihnili nekaj novega in igrivega.
Stopite iz povprečja!
Predstavite nam svoje ideje in skupaj bomo našli rešitev za oglaševanje, ki bo padlo v oko.
Video.