»Petarde? Ne, hvala!« nagrajene z dvema zlatima in dvema srebrnima nagradama Slovenskega oglaševalskega festivala – SOF.
»Petarde? Ne, hvala!«, so prejele zlato nagrado v kategoriji tisk & publikacije, zlato nagrado v kategoriji ambientalne komunikacije ter dve srebrni nagradi v kategorijah obrtna odličnost in družbeno dobro. Kot znamka pa so zasedle peto mesto.
Šesto plakatno akcijo »Petarde? Ne, hvala!« je za TAM-TAM pripravila agencija Luna/ TBWA. Vsako leto je odziv boljši, podpornikov akcije je vedno več, dotika pa se tudi osebno vpletenih v metanje petard.
Iz mestnega plakata se je problematika razširila na različne medije in statistika kaže na pozitivne premike. Le nekaj povzetkov iz raziskave, ki jo je za TAM-TAM pripravilo podjetje Valicon:
-92% anketirancev se strinja, da so petarde in rakete škodljive za ljudi, okolje in živali,
-uporabo pirotehničnih sredstev bi v celoti prepovedalo 58% vprašanih,
-dobra četrtina je mnenja, da tovrstne akcije vplivajo na zmanjšanje uporabe pirotehnike,
-61% pa je mnenja, da je bilo v decembru 2018 manj pokanja kot pretekla leta.
Iskrena hvala vsem, ki ste postali del zgodbe, katero bomo nadaljevali dokler o njej ne bo potrebno več govoriti.