TAM-TAM v sodelovanju z UMANOTERO, Slovensko fundacijo za trajnostni razvoj, objavlja sedmi natečaj PLAKTIVAT za oblikovanje mestnega plakata na temo ALTERNATIVE POTROŠNIŠTVU.
Razmislek o našem zadnjem nakupu: smo odgovorni potrošniki? Prekomerno potrošništvo je postalo naš življenjski slog, materialne dobrine naš statusni simbol. Le redko se vprašamo, kje in kako so bile stvari proizvedene, najpogosteje pa kupujemo brezglavo in neetično. Postali smo atomizirana družba, v kateri nakupovanje ne zahteva odnosov s soljudmi, posameznikova oskrba pa je neodvisna od skupnosti, v kateri živi.
Vsak naš nakup vpliva na življenje ljudi in ostalih živih bitij po vsem svetu ter na stanje planeta. Današnji mednarodni trgovinski sistem spodbuja izkoriščanje ljudi in vodi v vedno večjo neenakost. Znaten delež dobrin, ki jih porabimo, izdelajo ali pridelajo najrevnejši, ki delajo v nečloveških razmerah.
To zavedanje kliče po prilagoditvi načinov proizvodnje in potrošnje in prihajajoči decembrski čas nebrzdanega potrošništva in obdarovanja je kot nalašč za razmislek o tem, kaj v resnici potrebujemo in česa ne. Kakšno je odgovorno potrošništvo in, kateri so alternativni načini oskrbe, kaj lahko souporabljamo, izmenjujemo, ponovno uporabimo, si izposodimo?
Kampanja je namenjena razmisleku o prekomernem potrošništvu, še posebej v času decembrskih obdarovanj, ter spodbudi k uporabi alternativnih oblik oskrbe z dobrinami. Kreativni izziv sodelujočih se nanaša na to, kako dati alternativni oskrbi pozitivno družbeno podobo.
Prijavljena dela bo ocenjevala strokovna komisija v sestavi:
- Gal Erbežnik – Zavod za besede in misli – predsednik ocenjevalne komisije
- Ana Ivandić – Edition Digital
- Matija Kocbek – Pristop
- Miha bevc – bPCS
- Tine Lugarič – LUNA \ TBWA
- Gaja Brecelj – Umanotera
- Tomaž Drozg – TAM-TAM