Plaktivat koronavirus med digitalnimi presežki

Plakatna akcija na temo koronavirusa v času epidemije je prejela kar tri prestižne Websi nagrade s področja digitalnega poslovanja.

Akcija v okviru Plaktivatoveja javnega razpisa na temo koronavirsa je osvojila:

1. mesto v kategoriji Digital proti koranavirusu,
2. mesto v kategoriji Družbena omrežja,
in nagrado za najboljšo vsebino.

1. mesto v kategoriji Digital proti koranavirusu – foto: Rok M

Projekt je nastal v sodelovanju z Ano Ivandić in Mitjo Petrovičem. Podprla pa sta ga tudi Slovenska oglaševalska zbornica in Društvo za marketing Slovenije.

Hvala vsem oblikovalkam in oblikovalcem, agencijam in ostalim, ki ste se pridružili družbeno-odgovorni akciji.

2. mesto v kategoriji Družbena omrežja – foto: Rok M

Opis akcije:

TAM-TAM Inštitut je v okviru projekta Plaktivat nagovoril slovensko oglaševalsko stroko, naj skozi plakat v času epidemije, opozori na resnost problematike, ki nas je nenadoma doletela. Cilj je bil, da slovenska oglaševalska stroka združi moči, znanje ter izkušnje in v krizni situaciji pripomore k preprečevanju širjenja virusa na način, kot najbolj zna, z oglasi. Nato pa je odprl tudi javni poziv za oblikovanje mestnega plakata z enakim kreativnim izzivom v posamezniku aktivirati odgovornost, solidarnost in človečnost v boju proti koroni. Nastalo je preko 200 vizualnih sporočil, ki so predstavljena v zbirki plakatov na uradnem TAM-TAMovem facebook profilu. Na akcijo je odreagirala večina slovenskih agencij. Podprla pa sta jo tudi Slovenska oglaševalska zbornica in Društvo za marketing Slovenije. Plakati s pomembnimi sporočili in ključnikom #ostanidoma so zaokrožili po družabnih omrežjih in spletu. S pomočjo deljenj in visoke vpletenosti uporabnikov je imela akcija zelo velik doseg. Kreativne rešitve so bile predstavljene tudi na TAM-TAMovih plakatnih mestih po Sloveniji in nastala je velika razstava mestnih plakatov na temo koronavirusa. Plakati so v času epidemije dodatno ozaveščali in informirali javnost, njihova vloga pa bo pomembna tudi v prihodnje, saj bodo dokumentirali družbeno dogajanje v času epidemije.