Zmagovalka 6. družbeno-odgovornega natečaja Plaktivat je …
Strokovno žirijo 6. natečaja #Plaktivat za oblikovanje mestnega plakata na temo sovražni govor, je s svojim delom najbolj prepričala Ana Kompara.
Natečaj je potekal pod častnim pokroviteljstvom predsednika RS Boruta Pahorja, prejeli pa smo rekordno število prijavljenih del – 111.
Veseli smo, da smo s 6. natečajem spodbudili k razmisleku na temo sovražnega govora – tako pri sodelujočih, kot tudi v širši družbi. V družbi za spremljanje in analizo medijev Kliping d.o.o. so namreč v manj kot mesecu dni po najavi natečaja zabeležili skoraj še enkrat več medijskih objav (667) na temo sovraženega govora, kot v dveh mesecih pred tem (324). Skupaj torej premikamo meje v glavah in stremimo k boljši družbi.
Komisija je pri ocenjevanju sledila sledečim kriterijem:
tehnična ustreznost (razpisne zahteve),
upoštevanje specifike TAM-TAM plakatnih mest,
izvirnost,
inovativnost,
komunikacijska jasnost,
pozitivnost sporočila.
Temo novega natečaja Plaktivat bomo objavili predvidoma meseca maja.