Razstava plakatov natečaja Dan brez zavržene hrane

Plakatna galerija TAM-TAM, Figovec, Ljubljana,
18. 4.–4. 5. 2023

Z natečajem za najboljše plakate ob dnevu brez zavržene hrane sta Lidl Slovenija in TAM-TAM Inštitut s partnerji pozvala oblikovalce k zasnovi družbeno odgovornih plakatov, ki bodo ozaveščali o problematiki zavržene hrane in spodbujali k pozitivnim spremembam.

Na natečaj je prispelo 210 del, v katerih so se ustvarjalci odzvali na kreativni izziv ustvariti prepričljiv plakat, ki bo nagovarjal čim širšo skupino ljudi, povečal prepoznavnost problematike ter ljudi spodbudil k spoštovanju hrane in varovanju okolja.

Prispele plakate je ocenila strokovna komisija, ki so jo sestavljali Ljubo Bratina, umetniški direktor Luna\TBWA; Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja Lidl Slovenija; Sara Mekinc, vodja vsebinskega oddelka Bold.Group; Petja Selan, ustanoviteljica in umetniška direktorica Artpump in Aljaž Vesel, oblikovalski studio AA. Med prijavljenimi deli je komisija izbrala 3 plakate, ki bodo postali letošnji prepoznavni element Dneva brez zavržene hrane, njihove podobe pa bodo preplavile plakatna mesta TAM-TAM po Sloveniji ter mimoidoče na izviren način nagovorile k pozitivnim premikom.

Na razstavi je poleg zmagovalnih del predstavljen izbor plakatov, ki so po mnenju žirije na najizvirnejši način nagovorili k pozitivnim premikom na področju zavržene hrane.

Avtorji in avtorice
Futura DDB – Anja Korenč; Neja Zupan, Eva Batič in Tea Goljevšček; New Moment – Milko Pečanić in Barbara Brodnik; Methodyca – Domen Čas, Naja Puhan, Matjaž Jarkovič; Dora Rupčić, Ivana Hreščak; Ema Zdešar in Jure Pogačnik; Marija Bobič, Mia Zaletel, Petra Kržičnik; Neja Pevec in Pia Zavodnik; Rok Artiček in David Fartek; Naja Puhan, Domen Čas, Matjaž Jarkovič;  Futura DDB – Tina Križaj, Katarina Ferk, Vesna Žnidaršič; Dobre zgodbe d.o.o.