BenQuick ponovno večji od običajnega.
Konec leta 2010 smo za BenQuick – eno vodilnih slovenskih znamk instant kakavovih napitkov – pripravili nekonvencionalno oglasno akcijo. Enega od TAM-TAM plakatnih panojev smo namreč preoblekli v gigantsko škatlo vroče čokolade, ki je dva meseca krasila našo elitno lokacijo v Ljubljani (križišče Gosposvetske in Slovenske ceste) ter vabila mimoidoče k čokoladnim užitkom.
Naročnik akcije – Mercator Emba – se je letos odločil, da na podoben način nagovori mimoidoče v dveh mestnih občinah (v Ljubljani na križišču Gregorčičeve in Igriške ulice, in v Novem mestu na Novem trgu), kjer smo postavili dve različni Benquickovi embalaži (za kakav in vročo čokolado).
Pri TAM-TAMu smo realiziral naročnikovo idejo, ki je odstopala od običajnih načinov zunanjega oglaševanja ter tako na izviren in opazen način izkoristil obliko in privlačne lokacije tristranskih plakatnih panojev. Gre za še enega v vrsti nekonvencionalnih izvedb oglaševanj, ki jih pripravljamo z naročniki, ki želijo s svojimi idejami in kreativnostjo stopiti iz povprečja.