TAM-TAM mestni plakati dobri »za pojest«

V sodelovanju z Intersnackom smo pripravil kampanjo, ki ni le paša za oči, ampak tudi za brbončice. V okviru igrive kampanje za blagovno znamko ültje si mimoidoči lahko kar sami brezplačno postrežete z oreščki neposredno z mestne plakatne površine.

Z interaktivnim, igrivim in uporabnikom prijaznim pristopom smo pokazali, kako mestni plakati postajajo vedno bolj živahen del urbane izkušnje. Ideja, ki smo jo razvili skupaj z naročnikom, je bila preprosta: če ljudje pogosto uživajo oreščke na poti, zakaj jih ne bi nagovorili prav tam – na ulici?

S prepoznavno vizualno podobo in humornim nagovorom, ki izkorišča značilni »ü« iz imena ültje, plakati vabijo k nasmehu, sodelovanju v nagradni igri in – najpomembneje – k hitremu prigrizku. Mestni plakati na frekventnih lokacijah po mestih dodatno prispevajo k vidnosti kampanje in krepijo vtis, da je ültje z nami povsod, kjer smo mi.

S to akcijo smo ponovno potrdil, da z inovativnim pristopom mestni plakat lahko postane nekaj več – izkušnja, ki jo vidiš, doživiš in okusiš.

 

Naročnik: Intersnack
Medijska agencija: Publicis media