Vsem najlepša hvala za sodelovanje pri sedmi družbeno-odgovorni akciji »Petarde? Ne, hvala!«
Letošnjo akcijo smo ponovno zasnovali z agencijo Luna \TBWA. Sedma zaporedna akcija se je lotevala treh področij problematike. Negativne posledice uporabe pirotehnike smo razporedili v tri skope: vpliv na ljudi, živali in okolje. Zato sta se lanskim junakom (pes, mačka in ptič) na mestnih plakatih, pridružila tudi deček s povito roko in deklica z zaščitno dihalno masko. Akcijo smo nadgradili tudi s stojnico, ki smo jo poimenovali Bombastična kolekcija. V času Miklavževega sejma je bila v centru Ljubljane postavljena stojnica, na kateri smo navidezno prodajali pripomočke v primeru uporabe pirotehnike v prazničnem času, rokavice brez prstov, kapo z blažilci hrupa in šal z zaščitno masko. Dogodek smo posneli in akcija ozaveščanja se je z videom začela tudi na družbenih omrežjih.
Kot vsako leto smo tudi letos brezplačno pošiljali plakate in delili broške. Akciji se je pridružilo več kot 80 osnovnih šol, 35 občin, veliko TAM-TAMovih naročnikov, kulturnih, vzgojnih in športnih zavodov. Z nošenjem majic so podporo projektu izkazali tudi mnogi znani obrazi. Pripravljene digitalne vsebine pa so lahko delili vsi uporabniki družbenih omrežij, na katerih smo se povezovali z dvema ključnikoma #petardeNEhvala, POKvarjeniprazniki.
Brez naših sponzorjev A1, Coca-cola Slovenija, NLB, Opel, Petrol nam vse to ne bi uspelo. Akciji se je letos pridružilo podjetje Valicon, ki je pod drobnogled vzelo odnos Slovencev do pirotehnike.
