Zeliščni vrt na oglasnem panoju

Zeliščna intervencija v centru Ljubljani vabi mimoidoče, naj si odstrižejo zelišča, jih odnesejo domov in začinijo kosilo. Projekt Herb je oblikovala in realizirala Ana Karlin, nastal pa je v sklopu šolske naloge na temo Dolgoživost, ki nastaja v sodelovanju med UL ALUO, UL FKKT in društvom PiNA.

foto: Tadej Kreft

»S projektom se obstoječa plakatna mesta, ki so ponavadi rezervirana za reklame in oglase, preoblikuje v vertikalne zeliščne vrtove. Le-ti v mestu na trajnosten in ekološki način doprinesejo naravo in zelenje. Plakati so narejeni iz čim več ponovno uporabljenih materialov in iz zelišč. Pozicionirani so na TAM-TAMovem plakatnem mestu v centru Ljubljane (Figovec), na križišču dnevnih poti ljudi, ki zaradi vedno bolj hitrega življenjskega sloga mogoče nimajo časa ali prostora za svoj zeliščni vrt. V sklopu projekta so nastali trije plakati na enem tronožnem mestu – dva vertikalna vrta in en predstavitveni plakat z navodili in vabilom intervencije mimoidočih. Postavlja se torej kritika na reklamno prenasičenost mest in hkrati opozarja na temo dolgoživosti, trajnosti in človeškega odnosa tako do okolja kot do sočloveka.« je zapisala avtorica projekta.

Foto: Tadej Kreft

foto: Tadej Kreft

foto: Tadej Kreft

Projekt bo v centru Ljubljane trajal do 4. 10. 2021, v novembru pa se bo v sklopu skupinske razstave prestavil še v Malo galerijo Banke Slovenije, kjer bo poleg že obstoječih plakatov tudi predstavitev celotnega projekta.

Foto: Tadej Kreft