Na natečaj, ki je v središče postavil družbeni pojem solidarnost, je prispelo 336 del iz 28 različnih držav. Strokovno žirijo so s svojim delom najbolj prepričali avtorji Peter Zabret, Rok Flego in Lenart Slabe iz agencije Pristop.
»Zmagovalni plakat ustreza vsem kriterijem dobrega plakata, hkrati pa je uspel kompleksno temo solidarnosti predstaviti na izviren, preprost in topel način. Z otroškostjo nagovarja vse generacije in nas navdihuje k solidarnosti.« je o izboru zapisala sedemčlanska žirija.
Ob tej priložnosti se zahvaljujemo CUK Kino Šiška, ki nam je omogočila, da se je žirija za končen izbor sestala v živo. Hvala tudi vsem za poslana dela in čestitke zmagovalcu!
Prvi plakati, ki spodbujajo k solidarnosti, so že na ulicah. Predstavljeni bodo na 500 TAM-TAMovih plakatnih mestih po Sloveniji.
Peter Zabret, Rok Flego in Lenart Slabe, agencija Pristop
Namen Plaktivatove tokratne akcije, ki jo je pripravil TAM-TAM Inštitut, je spodbujanje in krepitev solidarnosti v družbi, odpiranje pogovora o temeljih solidarnostnih vrednot in refleksija o pomenu solidarnosti za oblikovanje boljše družbe v naši prihodnosti.
Dela, ki niso ustrezala razpisanim tehničnim zahtevam in vsebini razpisa, niso bila uvrščena na natečaj.
Izbor najboljšega plakata je opravila strokovna komisija v sestavi: Sašo Petek (Agencija 101), Katja Petrin Dornik (Grey), Vasja Grabner (AV studio), Domen Husu (Yin Young), Martina Kokovnik Hakl, Luka Bajs (Grey), Tomaž Drozg (TAM-TAM).
Spremljajte nas na naši Facebook strani, kjer bodo v kratkem objavljeni tudi finalisti.