Zmagovalec 4. natečaja družbeno-odgovornega projekta Plaktivat, ki je tokrat v središče postavil spletno zasvojenost, je plakat »Anita«.
Žirijo sta prepričala tekstopiska Katja Petrin Dornik in oblikovalec Petar Perčić iz agencije LUNA\TBWA. Plakat si lahko od 29. maja ogledate na TAM-TAM plakatnih mestih po vsej Sloveniji.
Plaktivat, družbeno-odgovorni projekt podjetja TAM-TAM, je tokrat v ospredje postavil spletno zasvojenost. Predmet natečaja, ki ga je Plaktivat pripravil v sodelovanju z Društvom LogOut, je bil oblikovanje plakata na temo spletne zasvojenosti. Žirija je nagradila plakat ekipe LUNA\TBWA, ki jo sestavljata Katja Petrin Dornik in Petar Perčić.
Z izbrano temo želimo v podjetju TAM-TAM opozoriti starše, da ocenijo vedenje svojih najstniških otrok in v primeru prepoznavanja znakov odvisnosti poiščejo pomoč. Kot je povedal član žirije Drago Mlakar iz agencije Publicis, pri iskanju tokratnega zmagovalca ni bilo težko izbrati finalistov, saj bi vsako od teh del v odsotnosti ostalih zasluženo zmagalo, je bilo pa zato toliko težje izbrati najboljšega med najboljšimi: » Zmagovalno delo na zanimiv način pokaže resnost problema spletne zasvojenosti in predstavi enostavnost njegove rešitve.« je pojasnil sogovorec.
Ocenjevalno komisijo, ki je imela težko delo, saj je v finalnem žiriranju obravnavala 3 izjemno izenačena dela, so sestavljali: Blaž Ritmanič (Formitas), Blaž Vuk (Pristop), Drago Mlakar (Publicis), Gsus Ajax (Ajax studio), Maja Gspan (Cankarjev dom), Miha Grobler (Luna), Petra Krulc (Grey), Mitja Petrovič, Petra Belina (Društvo Logout), Tomaž Drozg (TAM-TAM) in Vital Verlič (Futura).
TAM-TAM bo kot organizator družbeno-odgovorne akcije Plaktivat zmagovalni plakat prijavil tudi na tekmovalni del Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) in na Bienale vidnih sporočil Slovenije (Brumnov bienale).
Plakat »Anita« si lahko od 29. maja ogledate na TAM-TAM plakatnih mestih po vsej Sloveniji.
Avtorja: Katja Petrin Dornik in Petar Perčić
Vsa prijavljena dela…