Enajstčlanska komisija je odločila: zmagovalec tretjega Plaktivata na temo ‘Nasilje med mladostniki’ je serija plakatov z naslovom ‘Če potožiš, ne zatožiš’ agencije Yin + Young.
Družba TAM-TAM je tretji natečaj družbeno odgovornega projekta Plaktivat pripravila v sodelovanju z UNICEF-om Slovenija. S projektom je želela spodbuditi žrtve medvrstniškega nasilja, da spregovorijo in poiščejo rešitev v UNICEF-ovih Varnih točkah.
Na razpis je prispelo kar 62 kreativnih rešitev. Po mnenju 11-članske strokovne žirije je tematiko natečaja najbolje predstavila serija plakatov z naslovom ‘Če potožiš, ne zatožiš’ agencije Yin + Young (avtorji Domen Husu, Samo Muhič, Borut Haclar, Pavel Nekoranec).
Tudi tokrat bo TAM-TAM zmagovalno rešitev Plaktivata prijavil na tekmovalni del Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) in na Bienale vidnih sporočil Slovenije (Brumnov bienale). 500 plakatov bo od 5. decembra dalje predstavljenih na TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji.
Avtorji: Domen Husu, Samo Muhič, Borut Haclar, Pavel Nekoranec
Avtorji: Domen Husu, Samo Muhič, Borut Haclar, Pavel Nekoranec
Avtorji: Domen Husu, Samo Muhič, Borut Haclar, Pavel Nekoranec
Vsa prijavljena dela…