V omenjeni kategoriji je zmagal plakat za Gradient benefit koncert v klubu Gromka, delo Jana Kmeta.
Komisija v sestavi Andraž Kajzer, Peter Cerovšek, Katja Goljat, Katja Ložar in Gašper Uršič je o zmagovalcu zapisala: “Zmagovalni koncertni plakat Gradient je prepričljiv dokaz tega, da lahko včasih nadvse kompleksen »umetniški vtis« nadvlada sporočilnost oziroma racionalno razlago upodobljenega. Gre za plakat, ki s svojimi plastmi ubrano združuje nasprotja: čeprav je zmečkan, prepognjen in zasenčen, je tudi tehnično dodelan in kompozicijsko neoporečen; njegove ležerne vijuge so v odličnem sozvočju z elementi bolj stroge kompozicije.”
Poleg plakete, je zmagovalec prejel tudi nagrado s strani TAM-TAMa, ki obsega izpostavitev na 20ih plakatnih mestih. Ob tej priložnosti se TAM-TAM z novo ustanovljenim Inštituom zahvaljuje za sodelovanje, saj s tem s skupnimi močmi spodbujamo ustvarjalnost na področju plakatne umetnosti in dvigujemo raven vizualnega jezika.
*Festival Tresk vsako leto odpre natečaje za najbolj kreativna in inovativna dela na področju oblikovanja podobe albumov, oblikovanja in oglaševanja dogodka ter fotografije s koncertnih prizorišč, klubskih odrov in zaodrja.
Zmagovalci v ostalih kategorijah:
– za najboljšo podobo albuma: Hanna Juta Kozar za podobo albuma rouge-ah: bare, izdano pri Kamizdat,
– za najboljšo koncertno fotografijo: Matej Počervina za fotografijo s festivala Trnje 2018,
– za najboljši glasbeni videospot: Tomaž Šantl za videospot skupine Futurski: Ivone,
– za inovativni pristop k oglaševanju in oblikovanju dogodka: Stella Ivšek (5237) za podobo dogodka Hodnik v Kinu Udarnik v Mariboru.